Contact

Vestiging DH1

Vestiging DH2

Veelgestelde vragen

Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op. Onze klantenservice staat klaar om al uw vragen te beantwoorden.

In de regio Den Haag leveren wij snel, kosteloos en vooral op tijd. Onze bezorgservice zorgt ervoor dat u de bestelde artikelen op tijd in uw werkplaats heeft. Onze vervoerders bezorgen uw pakket snel, goed verpakt en op de juiste manier bij u.

U krijgt via de mail een bevestiging dat uw bestelling klaar ligt. Na ontvangst van de bevestiging haalt u uw bestelling. Afhalen kan op de volgende tijden:

  • Maandag t/m vrijdag tussen 09.00 – 18.00 uur
  • Zaterdag tussen 09.00 – 17.00 uur
  • Zondag gesloten

Of mist u een onderdeel? Dit is erg vervelend! Wij lossen dit uiteraard graag zo snel mogelijk voor u op.

Neem contact op via de mail salessupport@adirect-autoparts.nl en geef daarbij aan:

  • wat u precies mist
  • om welk product het gaat
  • uw ordernummer.

Wij gaan dan meteen aan de slag.

Bij A-direct kunt u een zakelijk account aanmaken. U vult de standaard gegevens in en ook:

  • uw bedrijfsgegevens
  • bedrijfsnaam
  • KvK-nummer
  • Btw-nummer.

Is uw account aangemaakt? Dan kunt u zakelijke orders plaatsen. De Btw-factuur krijgt u in de mail.
Als zakelijke klant krijgt u een standaard korting.

Koopt u een product bij ons? Dan heeft u altijd recht op een goed product.
Het kan wel eens voorkomen dat u een verkeerd artikel bestelt. Of misschien bent u ontevreden over
het bestelde artikel? Dat is geen probleem bij ons! Retourneer het artikel kosteloos.

Retourneren werkt bij ons als volgt:

  • Onze bezorger haalt het artikel bij u op.
  • Wij controleren het artikel..
  • Alles in orde? Dan betalen wij het aankoopbedrag direct aan u terug.

Telefoon: 070 305 18 61 (ma-vr 09.00 – 18.00 uur | za 09.00 – 17.00 uur)
Email: retouren@adirect-autoparts.nl

Openingstijden magazijn Kerketuinenweg / Rijswijkseweg

  • Maandag t/m vrijdag tussen 09.00 – 18.00 uur
  • Zaterdag tussen 09.00 – 17.00 uur
  • Zondag gesloten

Op sommige van onze producten geeft de fabrikant extra garantie. Deze garantie geldt uiteraard onverminderd naast de wettelijke garantiebepaling. Neem in het geval van een gebrek eerst contact met ons op.

A-Direct Automaterialen verkoopt gereviseerde auto-onderdelen, waaraan statiegeld is gekoppeld. Bij aankoop van een statiegeld artikel vragen wij u om het oude onderdeel aan ons te retourneren.

Statiegeld is een voorbeeld van uitgebreide producentenverantwoordelijkheid. De producent neemt verantwoordelijkheid voor de volledige levenscyclus van een product met speciale aandacht voor terugname, recycling en eindverwerking. Dit is wettelijk geregeld in de Wet milieubeheer.
U krijgt het statiegeldbedrag van ons terug bij inlevering van het oude onderdeel. De producten met statiegeld stuurt u terug in de originele verpakking van het nieuw aangeschafte artikel retour gestuurd te worden.

Heeft u een klacht of een vervelende ervaring met A-Direct automaterialen?
Dat vinden wij erg vervelend. Neem dan contact op met onze klantenservice.

U kunt ook mailen naar salessupport@adirect-autoparts.nl of een brief per post sturen naar
Postbus 86, 2260 AB LEIDSCHENDAM.
Wij nemen uw verzoek altijd serieus en lossen dit graag voor uw op. Verzoeken via sales support verwerken wij op maandag t/m vrijdag. Binnen 14 dagen krijgt u van ons een schriftelijke reactie.